Mexiko (2006)

Mexiko (4) – Mexico City

Mexico City je hlavní město Mexika. Leží ve vnitrozemí, vysoko v horách (2250 m n. m.) a s počtem obyvatel kolem 9 milionů je jedním z největších měst na světě.

Mexiko (5) – Teotihuacán

Velkolepé pyramidy se tyčí v údolí, na značném prostoru, dobrých 5 km dlouhém a skoro 3 km širokém. Teotihuacán byl náboženským centrem, kde se scházely desetitisíce lidí.

Mexiko (6) – Puebla

Mexiko (6) – Puebla První úplně klidná noc. Ráno nasedáme do taxíku a jedeme na autobusové nádraží, odkud v 07:25 odjíždí autobus do Puebly. Cesta

Mexiko (8) – Mitla, Oaxaca

Mexiko (8) – Mitla, Oaxaca V 07:00 je sraz před hotelem a jde se na autobus do Mitly. Ráno si chceme uvařit čaj a zjišťujeme,

Mexiko (11) – Aqua Azul, Palenque

Mexiko (11) – Aqua Azul, Palenque Výjezd se San Cristobal do Palenque je naplánovaný na 07:15. V sedm jsme na nádraží, ale odbavování cestujících jim

Mexiko (13) – Palenque, Misol-Ha

Mexiko (13) – Palenque, Misol-Ha Ráno jdeme sehnat něco na snídani – 4 kusy sladkého pečiva, každý za 1 peso. Dobrý kup. Bea ještě přidává

Mexiko (14) – Tulum

Mexiko (14) – Tulum Ráno přijíždíme to Tulumu – malého městečka u Karibského moře. Vanem se přesunujeme k oblasti pláží a ubytujeme se v cabaňos

Mexiko (15) – Tulum

Mexiko (15) – Tulum Druhý den u Karibiku pojímáme odpočinkově (v programu je uvedeno “rekreace u moře”). Ráno snídaně nějakých příšerných sladkostí plněných vanilkou, čokoládou

Mexiko (17) – Merida, Uxmál

Mexiko (17) – Merida, Uxmál Dnes máme čas na snídani, takže vyrážíme do hotelu na náměstí na bufet za $45. Totálně se přejím a číšník

Mexiko (20) – Mexico City

Mexiko (20) – Mexico City Sraz je v 09:00 v patiu, ale Saša se snaží někde ve městě kopírovat mapky a přichází až o půl

Mexiko (21) – Xochimilco

Mexiko (21) – Xochimilco Po snídani v našem oblíbeném Cafe Popular (včera jsme tu potkali jeden pár z Čech – seděli u vedlejšího stolu) jedeme

Mexiko (22) – odlet

Mexiko (22) – odlet Dnes už nás čeká jen jediná starost – dostat se zdárně domů. 12 hodin dlouhý let nám dá určitě zabrat. Tak